2013. március 28., csütörtök

Blog birthday





Dress/ruha - from Paris (Sandro), 2 years ago
tights/harisnyanadrág - Calzedonia
Boots/csizma - Humanic
Silver necklace/ezüst lánc - present for my 40th birthday

Egy éves a blogom! Szerettem volna valami nagyon jó helyszínen történő fotózással ünnepelni, de sem az időjárás, sem a hangulatom, sem az időm nem tette lehetővé. Így hát maradt a nappali... Elhatároztam, hogy a húsvéti ünnepek előtti utolsó napon ezt a ruhám fogom felvenni - nem mondom, elég lengének számított a havas utcákon. Nem tettem fel make upot sem, próbáltam a lehető legtermészetesebb lenni. Viszont a drasztikus nem evészet erősen nyomot hagyott az arcomon, amelyet a fényképek még inkább kiemelnek.
A ruhát Párizsban vettem két éve - igazából nyári ruha, de ilyen rövidet 45 felett már nem kéne hordani (mármint Magyarországon), viszont gondoltam, ezzel a vastag harisnyával és bokacsizmával izgalmas lehet... Jó napom is volt ma, fontos bókot zsebeltem be! :P

I have started this blog a year ago! I wanted to post some more exiting pics, but unfortunately we have a terrible wheater in Eastern week this year. Streets are covered with slowly melting snow, temperature is around the freezing point - is not it crazy? So I preferred to take shots in our living room. However, I decided to wear this pastel dress on the last working day before Easter holiday, undertaking to be cold. (I have left even make up. Result: my tired, sad face, marked with my drastic diet. (Do not worry: baking cakes is among my plans for easter!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése