2013. március 6., szerda

How I wear my green






Coat/kabát - used to be my sister's/húgomé volt
Jumper, red denim/pulóver, nadrág - Christian Berg via Peek and Cloppenburg
Shawl/sál - some old from my youth
Shoes/cipő - Humanic
Bag/táska - Manuart
Glasses/napszemüveg - Avanglion
 

Ezúttal részt vettem Jill és Adrienne "Hogyan hordom..." játékában. Minden hónapban választanak egy témát, és ehhez várnak fényképeket a bloggerektől. Márciusban a zöld szín volt a téma, áprilisban pedig a táska, amelyet a hétköznapokon hordasz.
A zöldtől korábban ódzkodtam, de mostanra kmegbarátkoztam vele. Igazán illett a kora tavaszi környezethez a Városligetben.

I participated the 'How I wear my:...! series by Jill and Adrienne. The theme was the green. I have not wore that musch this colour by now, but it really fitted with the environment of the city park on this sunny early spring Sunday.

2 megjegyzés:

  1. You look great! I love pairing green with red!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ütős a pirossal :-) A zöldet annyira én sem szeretem egyébként.

    VálaszTörlés