2012. május 16., szerda

Rebutton it!






Végre át tudtam nézni töviről hegyire. Úgy tűnik, alapos munkát végeztek a szerkesztők, hatalmas mennyiségű forrást néztek át, illetve válogatták be a képeket. A történelmi áttekintést, amely az egyes korszakokat bevezeti, kicsit gyengébbnek éreztem, na de nem ez volt a könyv célja - bár kétség kívül szükséges megfelelő kontextusba helyezni.
Az én kedvencem a két világháború közötti időszak, erre vonatkozóan nyilván bőséges anyag állt már rendelkezésre, és nem akarok kötekedni, de ezt egy kicsit bővebb lére erreszthették volna. Imádtam a 70-es évekkel foglalkozó részt - arra az időszakra esik a gyermekkorom, és mivel a nagymamám varrónő volt, tele volt mindig Ez a divattal a lakás. Még az egyes modellek nevére is emlékeztem!

The book comprehense the 1000 years of Hungarian clothing culture, presenting lot of resources, contemporal correspondences, pictures and historical environment as well.
My fav is the time between the two world war - golden age of Hungaarian fashion - and I also enjoyed reading the part which deal with the 70's - that time I was child. The apartement of my granny - as a dressmaker - was full of fashion magazins!
The book is bilingual both Hungarian and English.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése